Zapisz się na cykl webinarów z bloku matematyczno-przyrodniczego w dn. 14-16 maja 2024 i odkryj wszystkie tajniki wprowadzania kultury myślenia!
Zapisz się na webinary już dziś i odkryj wszystkie tajniki wprowadzania kultury myślenia!
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
Metodyka kultury myślenia pozwala na rozwój kompetencji, zamiast nastawienia na wiedzę, teorię (inicjuje odejście od zasady 3xZ). Rozwija nastawienie na wykorzystywanie, przeanalizowanie wiedzy, a co za tym idzie przygotowanie uczniów do dorosłego życia (również zawodowego). Tworzy warunki do zmiany postaw uczniów i nauczycieli.
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
Metodyka kultury myślenia powinna być wdrażana w każdej szkole, począwszy od przedszkola. Jest odpowiedzią na potrzeby (niewysłuchane, niewypowiedziane) dzieci, bo to o ich przyszłość (już jako dorosłych) chodzi. Jest odpowiedzią na moje potrzeby, jako nauczyciela. Wreszcie widzę cały proces, jego sens.
03
04
Oto czego doświadczysz:
3 miesiące naszej akcji
10 praktycznych webinarów
1 webinar wprowadzający do metodyki „kultury myślenia”
3 bloki tematyczne
z praktycznymi rozwiązaniami dla humanistów, mat-przyr., językowców
2 poziomy edukacyjne
(szkoła podstawowa,
szkoła ponadpodstawowa)
10 praktyków metodyki
„kultury myślenia”
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
Kiedyś trochę obawiałam się, że "rutyny" będą schematycznym działaniem, które będzie męczące i nudne po jakimś czasie.
Teraz widzę, że mają one sens jako narzędzia w wielu sytuacjach. Dziękuję:)
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
Kiedyś myślałam, że świetnie uczę, bo używam metod aktywizujących i moja lekcja jest superciekawa. Teraz myślę,
że moi uczniowie dobrze się bawili i nic z niej nie wynosili.
Teraz zrozumiałam istotę i wagę Myślenia Krytycznego w życiu, edukacji i przestrzeni publicznej.
Tydzień "KULTURY MYŚLENIA"
na przedmiotach matematyczno-przyrodniczych
14 maja 2024 r. g. 19.00
"RUTYNA NIE JEST CELEM - PROWADZI CIĘ DO CELU (MK NA LEKCJACH GEOGRAFII)"
Podczas webinaru będą mogli zobaczyć Państwo na przykładzie konkretnych lekcji jak rutyny stają się rusztowaniem nie tylko dla myślenia uczniów ale także dla planowania procesu edukacyjnego z udziałem sił kulturowych kształtujących edukację.
Piotr Grabowski
Nauczyciel języka angielskiego, geografii i informatyki. Zwolennik oceniania kształtującego oraz stopniowego odchodzenia od ocen cyfrowych. Certyfikowany nauczyciel Google poziomu 2, zachęcający do rozsądnego wykorzystania nowych technologii w edukacji. Jako certyfikowany trener Instytutu Krytycznego Myślenia – gorący orędownik wprowadzania Myślenia Krytycznego i rozwoju kompetencji 4K w polskiej szkole.
15 maja 2024 r. g. 19.00
"NA CZYM POLEGA MNOŻENIE UŁAMKÓW DZIESIĘTNYCH PRZEZ LICZBY NATURALNE?"
Zapraszam na webinar poświęcony lekcji matematyki w kontekście kultury myślenia i rutyn krytycznego myślenia. Podzielę się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi planowania lekcji, definiowania celów oraz wykorzystywania rutyn krytycznego myślenia, tworząc warunki sprzyjające rozwojowi kompetencji 4K u uczniów. Omówię także wpływ tych działań na postawy i efektywność nauki uczniów.
Dorota Wałęga
Nauczyciel fizyki i matematyki, certyfikowany trener myślenia krytycznego (stopień drugi) w Instytucie Myślenia Krytycznego. Specjalizuje się w tworzeniu zajęć, które nie tylko zainteresują uczniów, ale także pobudzą ich do aktywności. Promuje krytyczne i twórcze myślenie, budowanie relacji oraz prowadzenie dyskusji. Prezenter webinaru V Mini Festiwalu Myślenia Krytycznego. Autorka kursu online "Myślenie Krytyczne na Matematyce i Fizyce"
16 maja 2024 r. g. 19.00
"KULTURA MYŚLENIA NA MATEMATYCE ORAZ W PROJEKTACH INTERDYSCYPLINARNYCH. KLUCZ DO SUKCESU UCZNIÓW I NAUCZYCIELA."
Podczas webinaru omówię:
Kamila Wróblewska-Cetler
Certyfikowane Trenerka Myślenia Krytycznego IKM 4 stopnia. Edukatorka z wielką pasją do rozwijania umiejętności myślenia krytycznego i matematycznego myślenia u dzieci i młodzieży. Współzałożycielka Szkoły Podstawowej "Master's Academy", gdzie razem z partnerami stworzyła innowacyjne środowisko edukacyjne, kładące nacisk na rozwój kompetencji 4K. Jako moderator w kulturze myślenia od 4 lat aktywnie współpracuje z różnymi instytucjami oraz organizacjami, prowadząc szkolenia i warsztaty dla nauczycieli, rodziców oraz uczniów. Jej celem jest inspirowanie innych do ciągłego rozwoju oraz kształtowanie umiejętności 4K: kreatywności, krytycznego myślenia, komunikacji i współpracy.
Webinar skierowany jest do nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół oraz innych specjalistów związanych z edukacją, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat rozwijania kompetencji myślenia krytycznego u uczniów w kontekście matematyki i nauk przyrodniczych, przy uwzględnieniu interdyscyplinarności.
Zapisz się!
14-16 MAJA 2024 r.
BLOK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY
Udział w webinarze na żywo
Brak dostępu do nagrania
Brak zaświadczenia z wydarzenia
BILET STANDARD
DARMOWY
Zaświadczenie z wydarzenia od Akredytowanego ODNu
Dostęp do 1 nagrania
bezterminowo
Udział w 1 webinarze na żywo
10 PLN
BILET PREMIUM
OFERTA SPECJALNA
Zaświadczenie z wydarzenia od Akredytowanego ODNu
Dostęp do 3 nagrań
bezterminowo [pakiet]
Udział w 3 webinarach na żywo
25 PLN
BILET VIP
NAJLEPSZA OFERTA
W sprawie zakupu biletu na fakturę przelewową prosimy o kontakt: ilona.rachecka@mysleniekrytyczne.edu.pl
Przy zakupie biletu istnieje możliwość wystawienia faktury VAT (również dla szkół: pole nabywca/odbiorca).
KATARZYNA WINIAREK
MACIEJ WINIAREK
1000+
100+
300+
20 000+
200+
30 000+
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale niezbędna jest rejestracja każdego
z uczestników. Jeśli chcesz wziąć udział
w webinarze wypełnij poniższy formularz.
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
Jest to metodyka zbudowana na porządnych fundamentach wiedzy pedagogicznej. Wprowadzana świadomie jest w stanie rozwiać wiele nauczycielskich wątpliwości, być odpowiedzią
na wiele wyzwań. Problemem są jednak ludzie, mentalność nauczycieli, strach, słabe podstawy metodyczne w kształceniu nauczycieli. Jestem zafascynowana tą metodyką.
Uczestnik naszych szkoleń i praktyk myślenia krytycznego
W moim przypadku metodyka kultury myślenia daje odpowiedzi na wiele problemów, z którymi się stykam. Jest doskonałym procesem, dzięki któremu mogę nie tylko prowadzić lekcje przedmiotowe, ale także zajęcia z tutoringu i zarządzania projektami (w LO).
Zapisz się na webinary już dziś i odkryj wszystkie tajniki wprowadzania kultury myślenia!